Πολιτική Επιστροφών/Ελαττωματικά Είδη

Προσπαθώντας πάντα να εξυπηρετήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, το ηλεκτρονικό κατάστημα www.anko-antoniadis.gr σας παρέχει τη δυνατότητα  επιστροφής, κατόπιν συνεννόησης . Αν βρίσκεστε κοντά στο  κατάστημα – αποθήκη της εταιρίας μας, μπορείτε να μας επισκεφθείτε και αφότου ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος από τον αρμόδιο, να ολοκληρωθεί στο κατάστημα η επιστροφή αλλά και η αγορά του νέου προϊόντος. Αν το προϊόν που παραγγείλατε δε σας ικανοποιεί μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 7 ημερολογιακών ήμερων από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος και να αγοράσετε στην αξία αυτού κάτι άλλο. Αν δεν έχετε να αγοράσετε κάτι άλλο εκείνη την στιγμή σας παρέχουμε την δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε την αξία της επιστρεφόμενου προϊόντος σε επόμενη αγορά σας εντός 60 ημερών. Στην περίπτωση αποστολής με courier Αν το προϊόν που παραγγείλατε είναι ελαττωματικό ή το παραλάβατε σπασμένο μπορείτε να το στείλετε πίσω μέσα σε χρονικό διάστημα 5 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, πακεταρισμένο μέσα στη συσκευασία του, και να σας το αντικαταστήσουμε. Σε αυτήν την περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας με e-mail στο ankomail@yahoo.com ή τηλεφωνικώς στο 23940.72233 για να οργανωθεί η επιστροφή του. Στην περίπτωση σπασμένου ή ελαττωματικού προϊόντος το κόστος αποστολής αναλαμβάνει εξ’ολοκλήρου η ΑΝΚΟ, καθώς επίσης και την αποστολή του νέου προϊόντος, σε διαφορετική περίπτωση το κόστος αναλαμβάνει ο πελάτης. Στην περίπτωση που το προϊόν σας το έχουν κάνει δώρο και θα θέλατε να το επιστρέψετε επικοινωνήστε μαζί μας με e- mail στο ankomail@yahoo.com ή τηλεφωνικώς στο 23940.72233 για να οργανωθεί η επιστροφή και η αποστολή του νέου προϊόντος. Σε αυτήν την περίπτωση το κόστος επιστροφής και η αποστολή του νέου προϊόντος επιβαρύνει τον πελάτη. Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 223940.72233, είτε μέσω e-mail στο ankomail@yahoo.com.

Πολιτική τιμών Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.anko-antoniadis.gr διατηρεί το δικαίωμα μεταβολής των τιμών χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση του πελάτη.